Röntgen

Uppdaterar från mobilen. Imorse fick den dåliga tackan ett lamm!!! :o :o Hade inget juver, så det hade jag inte räknat med! Fick ut med flaska o få i den lite käk, den verkar pigg! :) En bagge blev det. Tackan verkar oxå piggare! Två gånger när jag kom dit så stod hon redan! Annars har jag fått hjälpa henne upp. Sedan bar det av till kliniken med Sara. Fick stå och vänta ett tag inne på kliniken, först att få bli tittad på och sen kö till röntgen. Och ja, hon har fått hovbensrotation... :( Blir specialbeslag och kapa ännu mer på tårna. Fick röntgenbilderna så jag kan visa hovis, hon kunde komma på onsdag. Imorgon är det dags för veterinärbesiktning på valparna! :) Nu ska jag natta lite. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ikisss

Hejsan :)

Jag kollade runt lite på internet och hittade ett inlägg på bukefalos, visst det skrevs -07 men jag tycker det är intressant än. Det stod att du hade en arab som var efter Etic. Jag undrar om du fick reda på någon fakta om honom och om du har kvar hästen som var efter han? :) Jag har nämligen börjat att hjälpa en tjej med hennes 12 araber, en av dessa är en hingst som heter Etic, funderar på om det kan vara samma han som är fader till din häst. Jag kankse har hamnat på helt fel blogg nu, du kanske inte har en aning om vad jag pratar om, isf ber jag om ursäkt. Men ville ta chansen om det nu är rätt person jag fått tag i. :) /Mvh: Erika

2010-04-01 @ 19:04:49
URL: http://ikisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0