En lämplig rubrik

Haha! ;)
Idag har jag ridit Chantelle 45 minuter, PIGG och allt är livsfarligt! :p Provade nya bettet och nya sadelgjorden jag köpt. Gick fint.

En tacka var dålig! Hon har inte lamm, hon var svag och uttorkad och tandköttet var vitt.. Baxade in henne i en box och bjöd henne på vatten, och oj vad hon drack! :) Sen såg hon piggare ut på ögonen och började äta höt som jag lagt framför henne. Hon hade ingen feber iaf, så jag bäddade mysigt runt henne där hon låg och ställde vattnet så hon skulle nå det lätt. Hoppas hon hämtar sig.

Klippte klor idag, och så var valparna ute en sväng på verandan igen, BUSIGA! :)

Här är länken till valparnas fotoalbum för dem som inte har den: http://www.facebook.com/album.php?aid=145805&id=635768785&l=01e189f944

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0